10. март 2015.

Mr. Dr. Brown's

Hvala Bogu, grčevi su iza nas. Hvala Bogu! Mamu kao ja, koja se nije baš puno interesovala za život s bebom, sve te stvari koje kao proizvod imaju plakanje u nedogled i noći nespavanja pogodile su kao bomba! Snažno i odmah! I dalje ponavljam rečenicu da je teško imati bebu i kud ne znadoh to ranije. A prošlo je skoro osam meseci...

Od svih stvari koje su me do sada snašle, mislim da ću se grčića zauvek sećati. To vam je onaj osećaj kad beba plače, a vi ne možete ama baš ništa da uradite da je smirite. Jednom prilikom, moja drugarica Ana mi je svoj slučaj opisala vrlo slikovito i u nekoliko rečenica. Pošto celu noć nije oka sklopila od plača zbog grčića, do sledećeg podneva svog sina je držala na rukama. Sve pesmice otpevala, sve metode smirivanja probala. I ništa. A onda je, oko podneva, na ivici nervnog sloma, pozvala svog muža koji je bio na poslu i rekla mu: „Ukoliko se me stvoriš ovde u roku od 15 minuta, ja bacam dete pod voz“. Živeli su blizu pruge, pa je bilo izvodljivo. Ali, muž je došao u roku, tako da je mali Veljko danas jedan lepi i veseli školarac.

Takve misli prolazile su i meni kroz glavu. Ne baš za voz, jer pruge u blizini nema, ali onaj čika što se nedeljom preko razglasa dere da skuplja stare stvari bio je idealan. Čak bih mu i platila. Samo sam zamišljala to jutro kako je čika uzima, a ja konačno, u tišini, nastavljam da spavam. Pogađate, ni to se nije desilo.

Elem, beba je maltene od prvog dana imala poblem sa grčićima. Šta sve nismo radili! Stavljali je u kupatilo da čuje veš mašinu, uključivali fen, puštali zvuk usisivača preko Youtube-a. Verujem da su nas komšije u tom periodu obožavale! Pa onda aspirator sa sve svetlom, grejanje stomaka, masaža, kapi...Sve dok jednog dana nismo čuli da Dr. Brown's možda može da pomogne. To je jedna malo neobična flašica iz koje beba pije mleko, a koja osim svega što uobičajena flašica ima, ima i jednu cevčicu unutra. Ta cevčica je, u stvari Dr. Brown's-ovo glavno oružje i caka. Jedan od uzročnika grčića kod bebe je vazduh koji joj kroz mehuriće ulazi u usta dok pije mleko iz obične flašice. Dr. Brown's, pametnjaković, se setio da u flašicu stavi cevčicu, koja će taj vazduh da ponovo vraća, ali ne u mleko, već na dno flašice. To sprečava pravljenje mehurića i vazduh ne ulazi u bebin organizam.
Deda se jednog dana pojavio na vratima sa ovim neobičnim flašicama. Malo smo ga čudno gledali, ali rekao je da je čuo od nekih doktora da pomaže i da nas ništa ne košta da probamo. U našem slučaju je delovalo. Grčići nisu odmah prestali, ali je bebi  od prvog dana od kada smo počeli da ih koristimo, bilo lakše i plakala je manje. Nakon nekog vremena, bilo joj je sve bolje i bolje. A Dr.Brown's je sigurno umnogome tome doprineo.

I danas, iako grčića više nema, koristimo ove flašice. Naravno, Dr. Brown's se nije  zaustavio samo na njima. Postoji čitav asortiman stvari koje bebe mogu da koriste za jelo i piće. Već smo od dede dobili i flašicu za stariji uzrast i u narednom periodu ćemo polako početi da je koristimo.

PS. Dr. Brown's flašice rade se od plastike i od stakla. Pošto lično ne preferiram plastiku, deda je kupio staklene flašice. Do tada smo koristili flašice dva druga renomirana proizvođača. U dva navrata su mi ispale iz ruke i obe se slomile. Dr .Brown's su mi ispadale nekoliko puta i ništa im se nije desilo. Korisne i očigledno neuništive.


*Ovaj tekst je moje lično iskustvo o flašicama navedenog proizvođača i nije sponzorisan

5 коментара:

  1. Анониман11. март 2015. 00:20

    Jao, pa ne mogu vjerovati - baš večeras se smijem sa mužem i citiram nebuloze iz prvih "Anđela" i sada je ugledam - Niki, ja sam dva puta pokušala sebi da oduzmem život, osećam da će treći put da bude fatalan po mene" :D Vrh! Idem i ja sa tobom u Rio :D
    Što se tiče grčića...to je jedna od rijetkih "čarolija" koja nas je zaobišla. Zato nas je dočekalo 7 antibiotika, upala pluća, ...Ali evo, sad ima skoro 3 godine, lakše je. Nisam ni znala za ove bočice - preporučim frendici, baš ima malog dječaka s tim problemom, pa možda proba.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Majo, bile su to najbolje reči da opišem kako se osećam. A sima poznate :).
      Blago vama! Kod nas su problemi počeli od prvog dana.
      A za zapaljenje pluća mogu da verujem kakav je pakao (Niki :)). Mi smo Božić I Novu godinu proveli sa inhalatorom, pumpicom I antibioticima. Horor!

      Избриши
  2. Jesu Dr. Brown flasice popularne. Meni je lactation consultant preporucila da ih kupim po izlasku iz bolnice. A ja koristim Born Free. Slicna stvar, prave od plastike i stakla. A za grceve smo koristili gripe water. ( kombinacija djumbira i jos neke travke i vode) veoma prisutno po svim apotekama. I pomaze samo tako pa sam slala i rodici u Bosnu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ponekad vam zaista zavidim jer vi u tim naprednim zemljama svašta znate i imate :). Ostaje nam samo da vas slušamo i pratimo i obilato koristimo vaša iskustva.

      Избриши
  3. O grčevima ništa ne znam jer su mojih svih troje bili pošteđeni toga. Ali, kako čujem, to će proći, dakle, izdrži :)
    Hvala na posjeti mom blogiću. Htjela sam ti odgovoriti direktno (emailom), ali si ti no-replay blogger, tako da ću ti ovdje ostaviti link na kojem možeš vidjeti što te zanima. Uzmi si malo vremena, virtualno prošeći, razgledaj. Voljela bih čuti što misliš :)
    http://pansion-rade.blogspot.com
    pozz

    ОдговориИзбриши