26. март 2015.

Bebina mama - pre i posle


Evo, već skoro mesec ipo dana ne spavam. Beba se budi noću  po nekoliko puta, a pošto muž radi, pokušavam da ga bar preko nedelje poštedim ustajanja. Prvo mi je bilo teško, onda sam sažaljevala sebe i izgoravala čuvenu „šta ti je ovo trebalo“ rečenicu, a sada sam se već pomirila sa sudbinom da ću narednih 20-ak godina tako provesti. Budna danju - budna noću.

Tražeći neke fotografije da ilustrujem jedan od prethodnih postova, počela sam da otvaram jedan po jedan folder sa mojim fotografijama. A tu – cela moja mladost i život pre bebe. Od žurki, proslava, letovanja, zimovanja, putovanja, ludiranja, studiranja...I tako sedim, sama, i razmišljam kakvi su mi dani bili tada, a kakvi sada kada sam postala mama?


 
Subota – pre bebe

- 10h - ustajanje
 
- 11h - doručak

- 13h – još sam u krevetu, izležavam se

- 13.30h – odlazak u prodavnicu

- 14.30h – ručak, gledanje TV/čitanje

- 17h – kafa sa drugaricama

- 19.30h – večera, odmaranje, gledanje TV/čitanje

- 22h – spremanje za izlazak

- 23h do kasno u noć – u nekom od prestoničkih barova

 


Subota bebine mame

- 8.30h – skakanje iz kreveta (beba se probudila), zabavljalje dok se ne razbudi, presvlačenje

- 9h – bebin prvi obrok

- 9.30h – igranje s bebom

- 10h – pokušavam da sebi brzinski spremim doručak i jedem jer bi beba da mi otme i hoće da se igra

- 10.15h – igranje s bebom/odlazak u šetnju ako je vreme lepo

- 13h – presvlačenje, bebin drugi obrok

- 13.30h – pokušaj da brzo operem bebine sudove i spremim joj treći obrok

- 13.45h - igranje s bebom

- 15.30h – beba spava (napokon!)

- 16.15h – presvlačenje, bebin treći obrok

- 16.40h – igranje s bebom

- 17h – pokušaj da podgrejem ručak, ručam i operem bebine sudove

- 17.15 – igranje s bebom

- 19h – presvlačenje , bebin četvrti obrok

- 19.20h – igranje s bebom

- 21h – kupanje bebe

- 21.30h – bebin poslednji obrok

- 22h – beba odlazi da spava

- 23h – zaostali poslovi (pranje sudova, bebinih stvari, sređivanje igračaka...)

- 00.30h – bebino prvo buđenje, ljuškanje da zaspi

- 02.30 – bebino drugo buđenje, ljuškanje da zaspi

- 04.30 – bebino (nadam se) poslednje buđenje, ljuškanje da zaspi

 

Kao što ste videli, u životu bebine mame sve se svodi na isto – jelo, presvlačenje, igranje. Nema vremena za odmaranje, čitanje,TV, spremanje maminog omiljenog doručka i ručka, uživanje u jelu, pijenje kafe na miru, izlazaka i mnogih drugih stvari, koje sam nekada radila, a sada ih i ne pominjem, jer kad bih krenula da nabrajam, suze bi mi na oči krenule.

Na sreću, brzo kucam, pa nekako nalazim vreme za pisanje bloga.

I tako već osam meseci...

Нема коментара:

Постави коментар